Friday, November 12, 2010

pujaan malaya ::

salam...
ari nh aku agk tersentuh ngn perangai bakal bini aku nh
boleh dia wt bodo x mkn sehari dh la x mkn pas tuh dh dkt mlm bwu tehegeh hegeh nk ckp x mkn g dari pg
tuh bwu 1 hal blom g ngn perangai yg lain ingt dh brubah tp masih sama ja hurmm bagai mencurah "AIR BAJA "ke daun keladi hahahah lg 1 masok telinga kiri kuaq telinga kanan haha
tp nk wt cm na aku syg dia



dh tuh x setel g dia ungkit lak aku dok web cam ngn membe bkas ex aku..hurmm dia x phm g ka yg aku syg dia hati aku kt dia...ya allah kalo dia dok pkr cm tuh kn rasanya dia syg aku ke x dia pecaya aku ke x hurmm itu yg kita x tahu gagagaga

pas dari tuh tros aku ilang mood nk msg dia kol pon maw x maw ja ckp... aku jenis kalo dh x da mood aku suka kuaq jln2 nsb bek la housemate aku ajk kuaq lh gk lpa kn sal td walau sekejap hurmmm im sory gmuk2 wt u cm nh... i cma nku tahu pilihan sentiasa di tngn u


i redha dgn keputusan u walauapapon yg bakal terjadi u ttp i syg.... heheheh cewah dok melayan jiwa lara lak di awl2 pg nh hahah.jam menunjukan 0521... 

hahah aku tnya siddik juraimi kereta pa yg melompat pokok dari pokok...hahhaha jwb2 walaupon dh btol ckit tp jenama x btoi hahaha

No comments:

Post a Comment